Preț program asociație de proprietari

Preț program asociație de proprietari

Cum funcționează?

Lunar primim de la o persoană din asociatie documentele prin email sau google drive, scanate sau fotografiate, cu exceptia celor pe care le putem descarca noi din contul fiecarui furnizor.

În maxim 3 zile lucrătoare revenim cu toate documentele contabile necesare în alcătuirea dosarului lunar al asociației.

După finalizarea documentelor și aprobarea acestora de către cenzor și președinte, se poate trimite pe email tuturor proprietarilor înștiințările individuale de plată.

 Cui i se adresează acest serviciu?

Acest serviciu se adresează Administratorilor, Asociațiilor de Proprietari, Firmelor de Administrare Asociații.

Colaborăm cu administratori și firme de administrare care au externalizat serviciul de contabilitate pentru a oferi un serviciu mai bun și mai transparent.

Colaborăm asociații de proprietari care au se ocupă intern de partea de administrare tehnică și au apelat la noi pentru administrarea financiar-contabilă și depunerea declarațiilor lunare.

Abonamente disponibile – prețuri orientative